0
Gratis verzending NL boven €75 - Brievenbus pakket €4,25 - Pakket verzending NL €5,95
KV Leotards: van turners, voor turners
Unieke ontwerpen en de beste crystals: It's Your Time to Shine
Turnpakken met dé beste pasvorm voor dames en heren!

Turnpakjes voor verenigingen

Waarom een verenigingspakje bij KV Leotards bestellen?

Op zoek naar een nieuw turnpakje voor jouw vereniging? Bij KV Leotards maken we turnpakjes, broekjes en scrunchies in alle prijscategorieën. Of je nu op zoek bent naar een nieuw trainingspakje voor de recreanten of naar een nieuw super sparkly wedstrijdpak voor je eerste divisie turnsters? Wij maken vrijblijvend een uniek ontwerp voor jullie aan de hand van jullie wensen. Doordat we verschillende materialen gebruiken kunnen we talloze combinaties bieden. We gebruiken de beste materialen, zijn meesters in Photoshop, Illustrator InDesign en Procreate en maken zo de mooiste digitale ontwerpen die we laten printen met behulp van sublimatietechnieken. Kortom: waar je ook naar opzoek bent, wij kunnen het maken voor jouw vereniging!

Klik hier voor meer informatie over verenigingsorders.

Portfolio turnpakken voor verenigingen

Nieuwsgierig naar de turnpakken die we al hebben mogen maken voor verenigingen? Hieronder een greep uit onze portfolio

turnpakje clubpakje turnpak turnen vereniging club goedkoop

turnpakje vereniging turnen turnpak anzuge KV Leotards maillot leotard justeaucorps

turnpakje turnpak turnen vereniging clubpakje verenigingspakje KV Leotards

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00