Menu
0
Turnpakjes voor verenigingen
Eigen ontwerpen mogelijk! Wij maken jouw droompakje!
Turnpakjes voor dames én heren
Gespecialiseerd in exclusieve op maat gemaakte p

Verzenden & retourneren

1 Bestellen

1.1 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien je bestelde product op voorraad is en voor 12:00 besteld, wordt deze dezelfde dag nog op de post gedaan. In de meeste gevallen wordt deze dan binnen maximaal 2 werkdagen bij je thuisbezorgd. Is je product niet op voorraad, dan geldt de levertijd die daarbij aangegeven staat. 

In de onderstaande tabel kun je zien wat de verzendkosten, de levertijd en de koeriersdienst zijn per bestemming.

Land VerzendkostenLevertijdKoeriersdienst 
Nederland brievenbuspost€3,75 (gratis boven €75) 1-2 werkdagenPostnl
Nederland pakketpost€5,75 (gratis boven €75)1-2 werkdagenPostnl
België€8,75 (gratis boven €150) 1-3 werkdagen Postnl 
Duitsland€10 (gratis boven €150) 1-3 werkdagenPostnl 
Frankrijk€10 (gratis boven €150) 1-3 werkdagenPostnl 
Andere Europese landen€17,99 (gratis boven €150)5-7 werkdagenPostnl 

1.2 Ik heb een turnpakje besteld, maar deze is nog niet bezorgd?

Wanneer een turnpakje of ander artikel van de KV Gymnastics Wear collectie niet op voorraad is geldt een levertijd van 2-3 weken. Van sommige turnpakjes hebben we niet veel voorraad om de kosten van de turnpakjes zo laag mogelijk te houden. We danken je voor je geduld: je turnpakje wordt zo snel mogelijk geleverd. 

1.3 Is mijn bestelling gelukt? Ik heb geen bevestigingsmail gehad.

Heb je geen mail van ons gehad, nadat je een bestelling hebt geplaatst? Kijk eerst even bij je spam-mail, het kan zijn dat de mail daarin terecht is gekomen. Is er mis gegaan tijdens het bestellen, betalen of ben je niet helemaal zeker of we je bestelling goed ontvangen hebben? Neem dan voor de zekerheid even contact met ons op via [email protected] of bel naar 06-53815064

1.4 Kan ik de bestelling wijzigen nadat deze al geplaatst is?

Je kunt helaas niet online je bestelling wijzigen. Wil je toch graag een wijziging doorgeven? Mail dan naar [email protected] of bel 0653815064

1.5 Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

Bij KV Leotards kun je online betalen met iDeal, PayPal, Mister Cash/Bancontant en via directe overschrijving. 

 

2 Levering

2.1 Wat zijn de verzendkosten?
In de bovenstaande tabel kun je zien wat de verzendkosten, de levertijd en de koeriersdienst zijn per bestemming.
 
 

2.2 Past mijn pakketje door de brievenbus?

Heb je hotfix steentjes of een turnpakje besteld, dan worden deze opgestuurd in luchtkussen enveloppen die door de brievenbus passen. Heb je meer dan 2 turnpakjes besteld of een hotfixapplicator? Dan sturen we deze op in een doos die niet door de brievenbus past. De bezorgkosten worden automatisch aangepast aan de bestelde producten. 

2.3 Wie bezorgd mijn bestelling?

Kijk bij bovenstaande tabel om te zien welke koeriersdienst jouw bestelling zal bezorgen.

2.4 Krijg ik een track en trace code van mijn bestelling?

Ja, wanneer we je bestelling op de post doen krijg je hier van ons een mail van met daarin een track en trace code van het desbetreffende koeriersbedrijf. 

2.5 Kan ik ook een bestelling afhalen om bezorgkosten te besparen?

Ja dit kan, maar wel in overleg. Wil je een bestelling afhalen, geef dit dan aan bij de bestelprocedure. Wij nemen dan contact met je op. 

 

3 Retourneren

3.1 Ik heb een verkeerde bestelling gekregen, wat nu?

Oei, dat is vervelend! Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is je bestelling niet compleet? Stuur dan even een mailtje naar [email protected] of bel naar 0653815064 en we lossen het graag voor je op. 

3.2 Ik wil mijn bestelling retourneren

Wil je je bestelling retourneren? Dat mag binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Je hoeft hiervoor geen rede op te geven, maar je moet wel even een retourformulier uitprinten, invullen en bijvoegen. De retourkosten zijn voor jezelf. 

3.3 Mag ik mijn turnpakje retourneren?

Ja dit kan, indien je turnpakje alleen gedragen is om te passen en in goede staat verkeerd. Ook moet deze in de originele verpakking zitten en het prijskaartje moet aangehecht zijn. Gewassen en gedragen turnpakjes of andere artikelen uit de KV Gymnastics Wear collectie worden niet geaccepteerd. Gepersonaliseerde turnpakjes, topjes en shortjes mag je niet ruilen of retourneren. 

3.4 Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dit nog?

Wil je je bestelling annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk zo aan bij ons. Mail naar [email protected] of bel naar 0653815064

3.4 Vergoed KV Leotards de verzendkosten voor retouren?

Nee, KV Leotards vergoed de verzendkosten voor retouren niet. Deze moet je zelf betalen. 

3.5 Wanneer moet ik mijn order terugsturen als ik deze wil retourneren of ruilen?

Wanneer een product niet aan je verwachtingen voldoet heb je 14 dagen om je pakketje terug te sturen naar ons. 

3.6 Naar welk adres kan ik mijn pakketje terugsturen?

Je kunt je retouren opsturen naar: 

KV Leotards 

Bosrand 19

5768RZ Meijel 

Nederland 

We raden je sterk aan om je pakketje op te sturen met track en trace code! 

3.7 Ik heb iets besteld met korting, maar het is niet de juiste maat? Kan ik het ruilen met dezelfde korting?

Ja, wanneer je een item hebt gekocht met korting en je wil deze ruilen voor een andere maat, maar de kortingscode/-periode is verlopen, kun je een mailtje sturen naar ons. Wij geven je dan een nieuwe code die je kunt gebruiken voor het bestellen van de juiste maat. 

 

Herroepingsformulier vind je hier

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis