Menu
0
Turnpakjes voor verenigingen
Eigen ontwerpen mogelijk! Wij maken jouw droompakje!
Turnpakjes voor dames én heren
Gespecialiseerd in exclusieve op maat gemaakte pakken

Verzenden en retourneren

 
1 Bestellen

1.1 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien je bestelde product op voorraad is en voor 12:00 besteld, wordt deze dezelfde dag nog op de post gedaan. In de meeste gevallen wordt deze dan binnen maximaal 2 werkdagen bij je thuisbezorgd (Nederland, België en Duitsland). Is je product niet op voorraad, dan geldt de levertijd die daarbij aangegeven staat. 

1.2 Is mijn bestelling gelukt? Ik heb geen bevestigingsmail gehad.

Heb je geen mail van ons gehad, nadat je een bestelling hebt geplaatst? Kijk eerst even bij je spam-mail, het kan zijn dat de mail daarin terecht is gekomen. Is er mis gegaan tijdens het bestellen, betalen of ben je niet helemaal zeker of we je bestelling goed ontvangen hebben? Neem dan voor de zekerheid even contact met ons op via [email protected] of bel naar 06-44509867

1.3 Kan ik de bestelling wijzigen nadat deze al geplaatst is?

Je kunt helaas niet online je bestelling wijzigen. Wil je toch graag een wijziging doorgeven? Mail dan naar [email protected] of bel 0644509867

1.4 Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

Bij KV Leotards kun je online betalen met iDeal, PayPal, Mister Cash/Bancontant en via directe overschrijving. 

 

2 Levering

2.1 Wat zijn de verzendkosten?
  • Brievenbuspost binnen Nederland: €4,50 
  • Pakketpost binnen Nederland: €7,- 
  • Verzenden naar alle Europese landen: €10,- 
  • Bestellingen binnen Nederland boven €100,- worden gratis bezorgd. 
  • Bestellingen naar overige Europese landen boven €125,- worden gratis bezorgd. 

2.2 Past mijn pakketje door de brievenbus?

Heb je hotfix steentjes of een turnpakje besteld, dan worden deze opgestuurd in luchtkussen enveloppen die door de brievenbus passen. Heb je meer dan 2 turnpakjes besteld of een hotfixapplicator? Dan sturen we deze op in een doos die niet door de brievenbus past. De bezorgkosten worden automatisch aangepast aan de bestelde producten. 

2.3 Wie bezorgd mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL en DHL in Nederland, België en Duitsland. 

2.4 Krijg ik een track en trace code van mijn bestelling?

Ja, wanneer we je bestelling op de post doen krijg je hier van ons een mail van met daarin een track en trace code van het desbetreffende koeriersbedrijf. 

2.5 Kan ik ook een bestelling afhalen om bezorgkosten te besparen?

Ja dit kan, maar wel in overleg. Wil je een bestelling afhalen, geef dit dan aan bij de bestelprocedure. Wij nemen dan contact met je op. 

 

3 Retourneren

3.1 Ik heb een verkeerde bestelling gekregen, wat nu?

Oei, dat is vervelend! Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is je bestelling niet compleet? Stuur dan even een mailtje naar [email protected] of bel naar 0644509867 en we lossen het graag voor je op. 

3.2 Ik wil mijn bestelling retourneren

Wil je je bestelling retourneren? Dat mag binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Je hoeft hiervoor geen rede op te geven, maar je moet wel even een herroepingsformulier uitprinten, invullen en bijvoegen. De retourkosten zijn voor jezelf. 

3.3 Kan ik mijn turnpakje retourneren?

Ja dit kan, indien je turnpakje alleen gedragen is om te passen en het prijskaartje er nog aan hangt.

3.4 Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dit nog?

Wil je je bestelling annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk zo aan bij ons. Mail naar [email protected] of bel naar 0644509867

 

Herroepingsformulier vind je hier.

Abonneer op onze nieuwsbrief!

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis

Taal & Valuta